قیمت خرید عمده خاویار بری

folder_openخاویار بری
commentبدون دیدگاه
قیمت خرید عمده خاویار بری

قیمت خرید عمده خاویار بری چند است؟ بهترین خاویار بری از طریق کدام برند های ایرانی در کشور به فروش می رسد؟ نمایندگی های معتبر خاویاری در کشور ایران چه نام دارد؟ برای خرید رایبد خاویار مناسب است؟ فرق خاویار بری و بلوگا چیست؟ قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی بری چند است؟ نمایندگی فروش عمده خاویار بری چه نام دارد؟

خرید ماهی خاویار

ماهی خاویار یکی از ماهی های گران در ایران و جهان است و از تخم ماهی خاویار به عنوان مروارید سیاه نام برده می شود. و این تخم ارزشمند را با این نام می شناسند. ماهی خاویار انواع مختلفی دارند که ۶ نوع آن در ایران و در دریای خزر که در شمال کشورمان قرار دارد پرورش می دهند و گوشت این ماهی ارزشمند را به همراه تخم ارزشمن آن به تمامی شهر های ایران و کشور های دیگر صادر می کنند. ایران یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان این ماهی ارزشمند است و در این عمر در تمام جهان شناخته شده است. این ماهی بسیار گران بوده و قیمت ابتدایی آن به ۱۰ میلیون می رسد و برای بسیاری از افراد خرید آن امکان پذیر نیست.
ماهی خاویار انواع مختلف دارد و انواع مختلف آن را به این نام ها میشناسند:

  • ازون برون
  • فیل ماهی
  • قره برون
  • ماهی شیپ
  • وماهی بری
  • چالباش
  • تاسماهی
  • و دیگر ماهیان خاویاری

خرید و تجارت ماهی بری

ماهی خاویار بری که نام دیگر آن سوروگا است و آن را با این دو نام می شناسند از ماهی های استروژن سیبری (Siberian sturgeon) تولید و پرروش داده می شود. ماهی بری به رنگ های سیاه و طوسی تیره موجود می باشد و تفاوت تخم آن ها با ماهی دیگر مانند آسترا و بلوگا این است که دانه های ریز تری نسبت با آن ها دارد. https://caviarexp.ir/blog-classic-1-column/ماهی بری و سوروگا وزنی بین ۳۰ تا ۵۰ کیلو گرم دارند. از هر ماهی بری یا سوروگا یک کیلو گرم مروارید سیاه یا تخم ماهی خاویار به دست می اید. هر ماهی بری یا سوروگا (سیبری) برای اینکهه بتواند تخم خاویار تولید کند و بتوان از آن تخم خاویار استفاده کرد به ۵ تا ۷ سال زمان لازم دارد.

 

خرید عمده ماهی های بری

ماهی های بری (سیبری) در بازار در قیمت های مختلفی وجود دارند و به فروش می رسند. خرید و فروش خاویار بری چگونه است؟ ماهی های بری را می توان در بازار به صورت عمده تهیه و خریداری کرد.عمده فروشان بسیاری در سر تا سر بازار و تجارت خاویار وجود دارند که به شما در خرید این ماهی ارزشمند و مروارید سیاه آن کمک می کنند. همانطور که گفته شد خاویار در بازار به قیمت های مختلفی یافت می شود شمامی توانید پس از جستجو بهترین نوع ماهی بری را با قیمت دلخواه خود خریداری کنید.

قیمت خرید عمده خاویار بری

خاویار بری با توجه به اسمی که این خاویار دارد این خاویار مختص ایران نیست و در ایران ماهی سیبری پرورش داده می شود و این خاویار از آن استحصال میشود. خاویار بری یکی از انواع خاویارهایی است که از نظر قیافه به خاویار سوروگا ایرانی شبهت بسیار زیادی دارد. رنگ این نوع خاویار از طوسی تا مشکی متغییر است و بیشتر در ان نوع رنگ ها موجود می باشد. قیمت خرید عمده خاویار بری در مراکز فروش ان خاویار با یکدیگر متفاوت می باشد ولی اگر م خواهید خاویار بری را به صورت مستقیم ریداری و تهیه نمایید می توانید با ماورین این سایت تماس بگیرید.

انواع خاویار بری

  • رویال
  • درجه یک
  • درجه دو

خاویار بری

خرید خاویار بری از نمایندگی

خاویار های مختلفی از نمایندگی های مختلف خاویاری موجود در کشور ایران به شما عزیزان ارائه خواهند شد که یکی از مرغوب ترین خاویار ها ، بری هستند نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب خاویار های مرغوب ایرانی اعم از بری را به فروش می رساند .

خاویار بری چیست؟

خاویار های بری نیز یکی دیگر از خاویار های با کیفیت ایرانی هستند که بیشتر از شمال کشور روسیه به کشور عزیزمان ایران وارد می‌شود . خاویار های بری بیشتر در آب های سرد و شیرین پرورش داده می‌شود . نمایندگی معتبر رایبد خاویار خاویار های با کیفیت بری را به شما عزیزان در نقاط مختلف کشور ارسال می کند .

خواص خاویار بری برای افراد

خاویار های با کیفیت بری برای مصرف افراد در سنین های مختلف خواص زیادی را دارا می باشد . محصول ارزشمند خاویار بری به شما هموطنان عزیز و گرامی در این مرز و بوم ارسال خواهد شد ، که نمایندگی معتبر رایبد وظیفه انجام این کار را دارد .

قیمت خرید عمده خاویار بری

خرید خاویار بری در ایران

خاویار های زیادی به شما عزیزان ارسال خواهد شد که از انواع مختلف برخوردار هستند ، یکی از این محصولات ارزشمند خاویار های با کیفیت بری هستند که توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار به فروش می رسد . نمایندگی معتبر رایبد خاویار مرغوب ترین خاویار های ایرانی اعم از بری را به شما عزیزان ارائه می کند .

خرید خاویار بری با قیمت مناسب

خاویار های با کیفیت بری با قیمت مناسبی به شما عزیزان ارائه می شود . شما عزیزان می توانید با مراجعه به نمایندگی معتبر رایبد خاویار خاویار های با کیفیت بری را با قیمت مناسب در نقاط مختلفی از کشور خرید کنید ، مرکز معتبر رایبد خاویار خاویار های با کیفیت بری را به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

تهیه خاویار ارزان در ایران

خاویار های با کیفیتی به شما عزیزان ارسال خواهد شد که از انواع مختلف برخوردار هستند ‌ یکی از با کیفیت ترین این محصولات خاویار های ارگانیک و با کیفیت استرلیاد است که شما عزیزان می توانید از آن با مراجعه به نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت ارزان تهیه نمایید .

قیمت خرید عمده خاویار بری

تهیه خرید عمده انواع خاویار ارزان قیمت

انواع مختلفی از خاویار های مرغوب ایرانی به شما عزیزان ارائه خواهد شد که از خواص ویژه ی غذایی در این مرز و بوم برخوردار هستند . نمایندگی معتبر رایبد خاویار خاویار های مرغوب ایرانی اعم از بری ، استرلیاد و ..‌. را با قیمت ارزان به شما عزیزان ارائه می کند .

خرید خاویار با کیفیت و ارزان قیمت

خاویار های با کیفیت و مرغوبی وجود دارد که با قیمت ارزان به شما عزیزان ارائه می شود . این محصولات ارگانیک شامل خاویار های با کیفیت بری ، استرلیاد و … می شود . نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت ارزان این محصولات ارگانیک را به فروش می رساند.

قیمت خرید عمده خاویار بری

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
Tags: , , , ,

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست