فرق خاویار بری و بلوگا چیست؟

folder_openنمایندگی خاویار
فرق خاویار بری و بلوگا

فرق خاویار بری و بلوگا چیست؟ خاویار بری چه تفاوتی با خاویار بلوگا دارد؟ این دو محصول دریایی در کنار هم خواص کدام یک بهتر از دیگری است؟ خاویار بلوگا برای صادرات بهتر می باشد و یا خاویار بری؟ برای تهبه می توانید به نمایندگی رایبد خاویار مراجعه کنید.

مشخصات خاویار بلوگا (فیل ماهی)

مشخصات خاویار بلوگا اینگونه می باشد که خاویار بلوگا تخم ماهی خاویاری فیل ماهی می باشد. خاویار بلوگا از نظر ظاهر بسیار عالی است در کنار داشتن خواص های بسیار حیرت آور. این خاویار مرغوب رنگ بسیار روشنی دارد که به همین دلیل مهم نام دیگر این خاویار را الماس نیز می نامند. از نظر صادراتی نیز رتبه و درجه اول را دارد از چندین سال پیش تا الان. جهت تهیه برند رایبد خاویار در اختیار شما می باشد.

مشخصات خاویار بری (سیبری)

مشخصات خاویار بری به چه صورت است؟ خاویار بری نیز از نظر اهمیت و ارزش غذایی نزد بسیاری از مصرف کننده های مربوط به خود عالی ترین کیفیت را دارا می باشد. خاویار بری نیز مانند خاویار بلوگا امپریال و یا الماس در صادرات محصول های ایرانی خاویار به تمام کشورهای خارجی جهان است، اما کمتر ار خاویار بلوگا. خاویار بری دارای طعم تازه مانند گردوی تازه است. برای تهیه می توانید به سایت فروش خاویار ایرانی رجوع نمایید.

فرق خاویار بری و بلوگا در چیست؟

فرق خاویار بری و بلوگا در چیست؟ خاویار بری مانند بلوگا به کشورها صدور می شود اما کمتر از خاویار بلوگا که طرفدارهای بسیاری در تمام نقاط کشور و جهان دارد. این دو خاویار در یک کشور و بومی دریای خزر می باشند اما ماهی که خاویار این دو از آنها بدست می آیند، با هم فرق دارد و برای بلوگا فیل ماهی می باشد. برای فیل ماهی زمان خاویار دهی و استخراج خاویار نیاز به ۱۰ تا ۱۲ سال است و خاویار بری اینگونه نمی باشد. ارزش غذایی و خواص هر دو یکسان است اما طعم و بوی آنها یکی نمی باشند.

نمایندگی های مهم فروش

  • رایبد خاویار
  • خاویار ایران
  • باهو خاویار
  • و….

فرق خاویار بری و بلوگا

قیمت ۵۰ گرمی خاویار بری و بلوگا

قیمت ۵۰ گرمی خاویار بری و بلوگا را اگر میخواهید ابتدا قبل از تهیه و سفارش محصول خود از قیمت هایشان آگاه شوید می توانید به سایت فروشگاه معتبر رایبد خاویار مراجعه نمایید. رایبد خاویار برند معتبر در سطح کشور ایران است که می تواند علاوه بر این دو خاویار دیگر محصول ها را به کشورهای جهان صدور نماید به همراه مجوز صادراتی که همراه خود دارد. خاویارها فرقی ندارند که از کدام گونه و نوع باشند، همه آنها خواص یکسانی دارند‌.

مقایسه سایز، طعم و رنگ خاویار بری و بلوگا

مقایسه سایز، طعم و رنگ خاویار بری و بلوگا به این صورت می باشد که، خاویار بری و بلوگا از نظر ظاهری و باطنی هر دو مانند دیگر ماهی های خاویاری دریای خزر با هم فرق دارند. رنگ خاویار بلوگا روشن تر از تخم خاویاری بری و یا همان سیبری می باشد. دانه های خاویار بلوگا درشت تر از دانه خاویار بری است. این دو محصول با هم مواد تشکیل دهنده یکسانی دارند و خواص های یکسانی را نیز به همراه هم دارا می باشند. در صورت کلی به خاطر کمیاب بودن بلوگا باید گفت که بری به پای بلوگا نمیرسد از نظر طعم و کیفیت. از نظری سایزی خاویار بلوگا بزرگتر از خاویار بری می باشد. خاویار بری دارای سایزی ریزتر از خاویارهای دیگر است.

بهترین نوع خاویار برای صادرات کدام است؟

بهترین نوع خاویار برای صادرات کدام است؟ در کل جهان که تنها جهت صدور و وارد کردن خاویار به نمایندگی های موجود در ایران روی می آورند، و این به دلیل اینکه ماهی خاویاری که بسیار نایاب و منحصر به فرد در کل جهان است در ایران زندگی می کند، به کشور های خارجی صادر می شود. پس خاویار امپریال بلوگا مهم ترین محصول تولیدی و پرورشی به جهت صادرات است.

قیمت خاویار بلوگا و بری برای صادرات

قیمت خاویار بلوگا و بری برای صادرات بستگی به وزن های انتخاب شده خاویارها به جهت فروش برای مشتری دارد. برای اینکار می توانید به برند ایرانی بسیار بزرگ رایبد خاویار که در جهت توضیع محصول های خاویاری صادرات رتبه اول را دارد،به مشاوران موجود در بخش های فروش این نمایندگی می توانید مراجعه کرده و محصول های خود را به همراه قیمت های بسیار عالی و مناسب در بهترین و درجه یک ترین بسته بندی های مهم  صادراتی تهیه و خریداری نمایید.

نام های صادراتی بلوگا

  • امپریال
  • رویال
  • سه صفر
  • الماس
  • فیل ماهی
  • اعلا
  • و….

فرق خاویار بری و بلوگا

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
Tags: , , , , ,

Related Posts

فهرست