مقررات صادرات خاویار در گمرک ایران

folder_openصادرات خاویار
مقررات صادرات خاویار

مقررات صادرات خاویار در گمرک ایران به منظور جلوگیری از خروج بی رویه و قاچاق این محصول اتخاذ شده است. زیرا این اصول براساس وضعیت موجود و شرایط تولید خاویار ایران مشخص می شود. امروزه هر محصولی که در ایران تولید شده و مقررات صادرات خاویار را دارا می باشد، باید تحت شرایط و ضوابط مشخص راهی بازار جهانی شود. زیرا این تولیدات اگر به دیگر کشورها صادرات شود، نیازمند استانداردهایی بوده که باید عرضه کننده ها به آن توجه داشته باشند.
در رابطه با انواع خاویار نیز اینگونه بوده و گمرک ایران شرایطی مطلوب را فراهم کرده تا صادرات این محصول به صورت کاملا رسمی و قانونی انجام شود. از این رو انواع خاویار وقتی از گمرک ایران راهی بازار جهانی می شوند، طبیعتا از جهات مختلف مورد تایید بوده و عملکرد شرکت ها در فروش آن بهتر خواهد بود.

شرکت های مجاز صادرات خاویار ایران

در راستای صادرات خاویار ایران، همیشه شرکت هایی که به صورت مجاز فعالیت داشته بیشتر مورد توجه هستند. زیرا این عرضه کننده ها برای فروش انواع خاویار ایران در بازار کشورهای مختلف دنیا فعالیت داشته و نیازشان را در بهترین شرایط فراهم می کنند. این برندها را می توان با فروش بسیار خوب در کشورهای مختلف همراه کرده و با مشتریان زیادی همکاری کنند. شرکت های زیر را می توان از جمله فعالان مجاز و شناخته شده در راستای صادرات خاویار دانست:

• رایبد خاویار
• کالچر
• باهو خاویار
• نگین آستار خزر
• خاویار ایران

مقررات صادرات خاویار

شرکت های صادر کننده خاویار باید مقررات و ضوابط مربوط به این حوزه را مد نظر قرار داده و در راستای فروش محصولات خود آنها را رعایت کنند. از مهمترین این مقررات بررسی شرایط کشور مقصد و ارائه محصول با توجه به استانداردهای این کشورها می باشد. به همین دلیل صادر کننده ها خود را موظف به تامین نیاز مشتریان خود با در نظر گرفتن نیاز آنها دارند. انواع مجوزهای صادرات خاویار عبارت است از:

  • دامپزشکی
  • سایتس
  • حمل و نقل
  • قرنطینه
  • کارت بازرگانی

میزان ارسال نمونه برای صادرات خاویار

یکی از مقداماتی که به منظور صادرات خاویار انجام می شود، ارسال نمونه است. به این ترتیب شرکت هایی را می توان فعال دید که نمونه ای از بهترین محصول خود را به مشتریان خارجی خود عرضه داشته و در تامین نیاز آنها همکاری خوبی دارند. طبیعتا رعایت اصل ارسال نمونه با کیفیت در صادرات خاویار اهمیت زیادی داشته و شرکت ها براساس آن می توانند فروش خود را دنبال کنند. این مسئله را عرضه کننده ها به خوبی مد نظر داشته و آنها را تهیه می کنند.

مقررات صادرات خاویار

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
Tags: , , , , , , , , ,

Related Posts

فهرست