خرید خاویار بلوگا به صورت آنلاین از نمایندگی

folder_openنمایندگی خاویار
خرید خاویار بلوگا از نمایندگی

خرید خاویار بلوگا از نمایندگی چگونه است؟ یکی از راحت ترین روش های خرید برای انواع خاویارهای موجود در ایران اینترنتی می باشد. تمامی افراد در ایران می توانند با مراجعه به سایت رایبد خاویار بهترین خاویاری که مد نظرشان است را به راحتی و بدون دردسر خریداری نمایند.

خاویار بلوگا رقم اول خاویار ایران

یکی از خاویارهایی که از قدیم تا به امروز به صورت دریایی و پرورشی در ایران تولید می شود خاویاریست به نام بلوگا این نوع خاویار ایرانی از ماهی خاویاری به نام فیل ماهی استحصال و وارد بازار می شود. تخم خاویاری به نام بلوگا دارای دانه های درشت تر از بقیه خاویارها می باشد و خود این موضوع یکی از ویژگی های منحصر به فرد در زمینه معروفیت خاویار بلوگا می باشد. تمامی این موارد گفته شده در مورد خاویار بلوگا باعث معروفیت این خاویار در کل جهان شده است. خاویار بلوگا دارای انواع مختلفی می باشد که عبارت است از:

الماس
امپریال تاپ
امپریال
رویال
و…

خاویار بلوگا کیفیت و قیمت مختلفی دارد!

از انواع خاویارهایی که در ایران تولید می شود می توانیم خاویار بلوگا را نام ببریم. خاویاری که در ایران به نام بلوگا تولید می شود یک کیفیت و قیمتی بسیار متفاوت از بقیه خاویارها دارا می باشد. تخم خاویار فیل ماهی پس از استحصال براساس نوع دانه و کیفیتی که دارد درجه بندی می شود و این موضوع باعث می شود تا خاویار بلوگا انواع مختلفی داشته باشد و هر یک از آنها دارای قیمت های منحصر به فردی هستند که مختص به خودشان است.

خرید خاویار بلوگا از نمایندگی

چگونه خاویار بخریم؟

چگونه می توانیم خاویار بخریم؟ این سوال برای همه افراد تا به حال پیش آمده است چرا؟ چون خاویار یکی از محصولات لوکسی است که در ایران تولید شده و در حال خرید و فروش میباشد، خرید خاویار در ایران بسیار آسان است. همه افراد با مراجعه به سایت هایی که معتبر و دارای تمامی مجوزها در زمینه فروش خاویارند مانند رایبد خاویار می توانند خاویاری که مد نظر دارند با یک قیمت بسیار مناسب خریداری کنند.

انواع خاویار ایران برای خرید

بلوگا

بری

آسترا

آرایشی

و….

خرید خاویار به صورت آنلاین از نمایندگی رایبد

رایبد خاویار یکی از شرکت های بزرگ در زمینه فروش خاویار می باشد، این شرکت در شهرهای مختلف ایران دارای نمایندگی است. نمایندگی فروش خاویار با برند رایبد خاویار در تمام شهرهای ایران فعال میباشد و تمامی افراد با خیالی راحت می توانند به سایت این نمایندگی مراجعه نموده و خاویار خود را از این نمایندگی به صورت آنلاین خریداری نمایند.

خرید خاویار از فروشگاه حضوری

برخی از افراد با وجود سایت های معتبری که در ایران وجود دارد تمایل دارند تا خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند. افرادی که در تمامی شهرهای استان گیلان و تبریز هستند با مراجعه به نمایندگی های رایبد خاویار در این شهرها می توانند به صورت حضوری خرید خود را از این مجموعه انجام دهند.

خرید خاویار از فروشگاههای اینترنتی معتبر ( باسلام، دیجی کالا،ترب و…)

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که شرکت رایبد خاویار دارد این است که دارای فروشگاه اینترنتی برای خرید خاویار می باشد و در فروشگاههای معتبر اینترنتی در داخل کشور مانند دیجی کالا، باسلام، ترب و… نیز عضو می باشد، خود این امر باعث شده تا افراد بتوانند به صورت آسان و با خیالی آسود خاویار خود را در ایران خریداری نمایند.

خرید خاویار بلوگا از نمایندگی

خاویار به همراه باکس عایق و یخ ارسال می گردد

یکی از محصولات منحصر به فرد غذایی که در کشور ایران تولید می شود خاویار است. خاویار باید حتما در یخچال نگه داری شود چون بعد از خارج شدن آن از یخچال و گرم شدنش امکان دارد خراب شود. برای افرادی که نگران خراب شدن خاویارشان در مسیر هستند باید یادآور این نکته باشیم که خاویار برای ارسال به هر نقطه از ایران در باکس حاوی یخ که عایق سرما هستند گذاشته می شود.

نحوه نگهداری خاویار در یخچال ( فیریز کردن خاویار ممنوع !! )

پس از خرید خاویار نگران نگهداری خاویار نباشید. روش نگهداری خاویار در خانه بسیار آسان می باشد، در کنار خاویار چند تکه یخ قرار دهید و آن را در دمای معمولی یخچال خود نگه داری نمایید. برای سرد نگه داشتن خاویار آن را داخل فیریزر قرار ندهید، فیریز کردن خاویار کاملا ممنوع می باشد چون پس از اینکه خاویار یخ زد در حال آب شدن تمام دانه هایش می ترکد و از بین می رود.

یکی از روش های سرو خاویار

سرو خاویار در هر فرد می تواند متفاوت باشد چون هر فرد دارای سلیقه ای متفاوت است. بسیاری از افراد متعقد هستند که خاویار را باید به تنهایی مصرف کرد ولی برای اینکه دارای طعمی فوق العاده باشد می توانید با مواد غذایی مقوی مانند تخم مرغ، نان تست، سبزیجات معطر، تخم مرغ آبپر یا نیمرو و دیگر مواد خوراکی هایی که به سلیقه فرد مصرف کننده برمی گردد خاویار را سرو کنید.

انواع محصولات غذایی که می توان با خاویار سرو کرد عبارت است از:

خاویار به همرا تخم مرغ عسلی، آبپز و نیمرو

پنکیک

نان تست

انواع پاستا

بلینی

پوره سیب زمینی

و….

خرید خاویار بلوگا از نمایندگی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
Tags: , , , , ,

Related Posts

فهرست