قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی بری چند است؟

folder_openنمایندگی خاویار
قیمت خاویار 100 گرمی

نوع خاویاری که بری نام دارد از ماهی سیبری استحصال می شود. تخم خاویار بری برای هر ۱۰۰ گرم چند است؟ برای اطلاع از قیمت های دقیق حتما با مشاورین فروشی که داریم در ارتباط باشید. مجموعه رایبد خاویار هر ۱۰۰ گرم خاویار بری را با قیمت مناسب برایتان عرضه می نماید و اگر خاویار ۱۰۰ گرمیموجود نبود دو عدد خاویار ۵۰ گرمی را با قیمت ۱۰۰ گرمی در اختیارتان قرار می دهد.

تولید خاویار بری در ایران

نوع تخم خاویاری که از ماهی خاویاری سیبری استحصال می شود را خاویار سیبری می نامند. این نوع ماهی و خاویار برای ایران نیست ولی وارد ایران شده است و به صورت پرورشی در این کشور پرورش داده می شود. نوع تخم خاویاری در ایران به صورت عمده تولید می شود. چند سالی است که تولید و فروش این خاویار در کشور ایران راوج پیدا کرده است.

برداشت خاویار بری از ماهی خاویار سیبری

تخم خاویاری که از ماهی خاویاری ماده سیبری استحصال می شود را خاویار سیبری می نمایند. نوع تخم خاویاری که از سیبری استحصال می شود دارای یک مشخصات فنی خاصی می باشد که در این متن به آن اشاره می نماییم. مشخصات فنی این خاویار عبارت است از:
اندازه این خاویار زیر ۳ میلیمتر است.
رنگ این خاویار بین طوسی تا مشکی متغییر است.
این خاویار دارای پلمپ خاصی می باشد.
یک طعم و کیفیت عالی دارد.

قیمت خاویار 100 گرمی

کیفیت خاویار بری چگونه است؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که در این زمینه پیش می آید این است که کیفیت خاویار بری چه طور است؟ این نوع خاویار یک کیفیت خوبی دارد ولی به سبب اینکه زیاد آن را نمشناسند فروشش می تواند کمتر باشد و همه این موارد می تواند باعث شود که قیمت این خاویار ارزانتر از بقیه خاویارها باشد.

پک های مرسوم ۱۰۰ و ۵۰ گرمی در فروش خاویار

نوع مواد غذایی که خاویار دارد با بقیه محصولات غذایی که در ایران وجود دارد بسیار متفاوت می باشد. خاویار چون غذایی لوکس و لاکچری است در بسته بندی های کوچک و خاصی قرار می گیرد تا به فروش برسد. نوع بسته هایی که خاویار دارند مخصوص می باشد. وزن نرمال خاویاری که در ایران به فروش می رسند در دو نوع قوطی ۵۰ و ۱۰۰ گرمی وارد شده و بسته بندی می شوند.

قیمت خاویار 100 گرمی

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی

تمام خاویارها پس از استحصال به صورت بسته بندی های خاص وارد بازار می شوند که یکی از آن نوع بسته بندی ها خاویارهایی با وزن ۱۰۰ گرم می باشد. قیمت هر خاویار ۱۰۰ گرمی با دیگری می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت های خاویاری با وزن ۱۰۰ گرم فرم موجود در این سایت را پر نمایید و یا با مشاورین مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی بری امپریال و رویال

خاویارهای استحصالی از ماهی سیبری به سبب نوع خصوصیاتی که دارد مانند سایز و…. درجه بندی می شوند و به دو نوع امپریال و رویال تقسیم بندی می شوند. قیمت هر دو نوع این خاویارها به سبب سایز متفاوتی که دارند متفاوت می باشد. برای اینکه از قیمت انواع نوع خاویارهای بری مطلع باشید حتما با مشاورین فروش مجموعه ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

مقایسه خاویار بری امپریال و رویال

نوع تخم خاویاری که از یک ماهی خاویاری سیبری به دست می آید را براساس نوع آن ویژگی که دارد رتبه بندی می کنند. تمام خاویارهای بری به چند نوع تقسیم بندی می شوند. دو نوع امپریال و رویال نمونه خاویارهای بری تولید شده در ایران هستند. نرخ و سایز دو نمونه بارزی هستند که باعث تفاوت این دو نوع خاویارها شده اند.

قیمت خاویار 100 گرمی

خاویار بری از ماهی خاویار سیبری

همانگونه از اسم این ماهی و خاویار پیداست این است که این نوع ماهی بومی ایران نیست و از جای دیگر وارد ایران شده است. تخم ماهی خاویاری سیبری بعد از اینکه استحصال شد به نام بری نام گذاری می شود. این نوع خاویار دارای شباهت زیادی با خاویار سوروگا می باشد. ماهی خاویاری از نوع سیبری می تواند شبیه ماهی چالباش با تفاوت کمتر باشد.

تفاوت قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی بری با بلوگا

نوع تخم خاویاری که از ماهی خاویاری به نام بری بدست می آید با بلوگا بسیار متفاوت می باشد. هر ۱۰۰ گرم این دو نوع خاویار دارای قیمت های متفاوتی هستند و قیمتی دارند که مختص خودشان است. بری قیمتش ارزان تر از بلوگا می باشد. دلیل تفاوت قیمتی بین دو خاویار بلوگا و بری چیست؟ طعم، کیفیت، سایز از مهم ترین موارد بارزی هستند که این دو نوع خاویار دارا می باشند.

خاویار بلوگا بهتر است یا خاویار بری؟

یکی از انواع سوال هایی که برای مشتری پیش می آید این است که از انواع خاویار بلوگا و بری کدام بهتر است؟ خاویار بلوگا مسلما بهتر از خاویار بری است. تخم خاویاری که بلوگا دارد دارای یک کیفیت فوق العاده بالایی می باشد. دانه هایی که خاویار بلوگا دارد بزرگتر از خاویار بری می باشد. تخم خاویاری که از فیل ماهی استحصال می شود به سبب خصوصیاتی که دارد صادرات می شود همین مورد باعث شده تا این خاویار بالاتر از بقیه نمونه خاویارهایی باشد که در ایران تولید می شود.

قیمت خاویار 100 گرمی

ساختار غذایی خاویار

ارزش غذایی که خاویار بسیار بالا می باشد. نوع ساختاری که خاویار دارد باعث شده تا این ماده غذایی مورد توجه تمامی متخصصان تغذیه قرار بگیرد. یکی از غذاهایی که تمام مواد معدنی را در خود جای داده است خاویار می باشد. پروتئین و چربی که خاویار دارد بیشتر از گوشت ماهیان خاویاری است.

نحوه خرید خاویار بری؟

در بالا این متن تماما درباره خاویار بری و خصوصیاتش برایتان صحبت کردیم حالا به این مورد می رسیم که حاویار بری را چگونه خرید کنیم؟ روش خرید تمام خاویارها امروزه به سبب تکنولوٰی بالایی که وجود دارد بسیار راحت و به صورت اینترنتی می باشد. برای خرید انواع خاویار بری فقط کافیست به سایت رایبد خاویار مراجعه نمایید و یا با مشاورین فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی خاویار از رایبد خاویار

برای اینکه بتوانیم از مجموعه فروشگاه آنلاین رایبد خاویار خرید داشته باشیم باید چیکار کنیم؟ خرید آنلاین انواع خاویارها در مجموعه رایبد خاویار بسیار راحت می باشد. تمامی افراد با ورد به سات رایبد خاویار می توانند نوع خاویار خود را سفارش داده و خرید نمایند یا می توانید با پر کردن فرم تماس با ما در این سایت بهترین نوع خاویار را به صورت کاملا راحت خریداری نمایید.

قیمت خاویار 100 گرمی

خرید حضوری خاویار از رایبد خاویار

با مراجعه به دفتر مرکزی رایبد خاویار در شمال کشور خاویار خود را به شکل حضوری خریداری نمایید. این مجموعه دارای یک خصوصیت منحصر به فرد از بقیه شرکت ها می باشد که برایتان بیان می نماییم. مهم ترین خصوصیاتش این است که در برخی از استان های ایران برای راحتی افراد تحویل حضوری و درب منزل دارد.

خاویار در چه دمایی نگهداری شود؟

یکی از دماهای نرمالی که هر خاویار باید در آن نگه داری شود بین مثبت ۳ و منفی ۳ می باشد. این سوال برای تمام افراد که خریدار خاویار هستند پیش می آید برای اینکه نگران نگهداری خاویار در خانه نباشید این موضوع را در این برایتان بیان می نماییم. خاویار را می تواند در جای سرد یخچال معمولی که در خانه دارید مانند جا میوه ای آن نگه داری کنید.

ارسال خاویار بری به همراه یخ خشک

شرکت رایبد خاویار، انواع خاویارهایی که دارد به کل ایران و جهان ارسال می نماید. بعضی از افراد نگران خرابی خاویارها در مسیر هستند. تمامی انواعی که خاویارها دارند به صورت یک بسته بندی خاص به همراه یخ خشک برای مشتری ارسال می شوند و این مورد یکی از بهترین موارد ارسالی است که خاویار در طول مسیر خراب نمی شود.

قیمت خاویار 100 گرمی

افزایش قیمت خاویار در دو سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

یکی از دلایل افزایش قیمت خاویار در بازار ایران تورم و گرانی است که در بازار ایران در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پیش آمده است. افزایش قیمت خاویارها از پارسال تا امسال دارای دلایل بسیار زیادی است که در این بخش از متن به تعدادی از آنها برایتان اشاره می نماییم. وجود محدودیت ها برای خرید موارد مورد نیاز پرورش ماهیان خاویاری و کمبودی که در ایران رخ داده باعث شده قیمت ها به صورت کلی افزایش پیدا کند.

قیمت روز انواع خاویار ایرانی چند است؟

خاویارها انواع مختلفی دارند هر خاویار به سبب نوع خصوصیاتی و ویژگی که مخصوص به خودش است قیمت گذاری می شود. برای اینکه از قیمت های خاویارها به صورت روز مطلع شوید حتما با مشاورین مجرب ما در تماس باشید. نوع سایز بندی و قیمت خاویار با توجه به موارد مختلفی می تواند تعیین شود و آن موارد عبارتند از:
سایز دانه‌ها
بافت
رنگ
شفافیت
یکدستی
تفکیک‌پذیری
عطر
استحکام
مزه و رشد کامل دانه‌ها

افزایش قیمت جهانی در بازار خاویار

گرانی خاویار فقط مختص ایران و شرکت هایی که درآن شعبه دارند نیست. قیمت خاویار به صورت جهانی هم افزایش پیدا کرده است. نرخ خرید خاویار در بازار جهانی توسط سازمان شیلات و آبزی پروری اروپا برای کل جهان تعیین می شود. در سالهای اخیر این نرخ به صورت جهانی و برای تمام کشورها افزایش پیدا کرده است.

قیمت خاویار 100 گرمی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
Tags: , , , , ,

Related Posts

فهرست