قیمت خرید خاویار ایران چند می باشد؟

folder_openنمایندگی خاویار
قیمت خرید خاویار ایران

قیمت خرید خاویار ایران چند می باشد؟ خاویار ایران به کدام گونه ماهیان خاویاری مربوط می شود؟ خاویار های ایرانی به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند؟ نام مهم ترین خاویار در ایران چیست؟ بیشترین خاویار ایرانی که قیمت بالایی دارد و کیفیت عالی، چه می باشد؟

قیمت انواع خاویار ایرانی

قیمت انواع خاویار ایرانی در جهان چقدر است؟ خاویار های ایرانی به جهت عرضه در کشورهای خارجی باید صادر گردند. صادرات نیز قیمت مختلف و بسیار متفاوتی را دارد به نسبت خاویارهای موجود در داخل کشور. برای دریافت و لیست قیمت های خاویار به جهت صدور آنها می توانید، به مجموعه بزرگ تولیدی و برند بسیار عالی و معتبر رایبد خاویار با اطمینان خاطر از کیفیت های عالی محصول های این نمایندگی، به آن مراجعه نمایید. بهترین گونه خاویار در ایران بلوگا است که جزو مرغوب ترین خاویار و کمیاب ترین محسوب می شود.

برخی از مشخصه های مهم خاویار اصل ایرانی:
  • رنگ طبیعی
  • شفافیت مطلوب
  • اندازه دانه های استاندارد
  • نداشتن ناخالصی
  • بسته بندی بهداشتی
  • داشتن تاییدیه ها

قیمت خاویار 100 گرمی

قیمت خرید خاویار به صورت اینترنتی

قیمت خرید خاویار به صورت اینترنتی، از هر یک شرکت ها و نمایندگی های اینترنتی خرید و فروش خاویار با یکدیگر فرق می کنند. خاویارها : نیز دارای انواع بسیار مختلفی می باشد و هر یک نیز نرخ های بخصوصی را دارند. بعضی از گونه ها به دلیل کیفیت ها قیمت زیادی دارند، بعضی دیگر به دلیل ریز بودن خاویارهایشان قیمت پایین تری را دارند. پیشنهاد می شود که برای هر بار خرید خاویار خود، محصول های متفاوتی را میل نمایید تا مزه دیگر محصول ها را نیز بچشید.

 

قیمت خرید انواع خاویار ایرانی

قیمت خرید خاویار ایران چند می باشد؟ قیمت خرید انواع خاویار ایرانی در هر یک از مجموعه های تولیدی و پرورشی ماهیان خاویاری، در کنار هم فرق می کند، با اینکه همگی نمایندگی ها  ممکن است که محصول های یکی را درون فروشگاه های خود و مزارع های پرورشی خاویار هایشان یکی باشند، اما هر کدام در خط پرورش و تولید شیوه های نمایندگی خود را به کار می برند. خاویار بلوگا در کنار هم گونه های خود سایز درشت تری را دارد که طعم این محصول نیز بسیار لذیذ می باشد.

نام های دیگر بلوگا در جهان

  • امپریال
  • رویال
  • الماس
  • و…

قیمت خاویار درجه یک صادراتی

قیمت خاویار درجه یک صادراتی را می توانید از طریق مجموعه بزرگ رایبد خاویار به دست آورید و پس از دریافت لیست قیمت های گونه های ماهیان خاویاری، می توانید محصول خود را به هر کجای دنیا که بخواهید نیز صادر کنید. راببد خاویار برای صدور محصولات کمیاب و با ارزش خود در بهترین کیفیت ها، دارای انواع مجوزهای صدور ماهیان خاویاری به اکثر کشورهای بزرگ می باشد. خاویار بطور ملایم با نمک به مقدار ۳-۵٪ فرآوری می شود. این مقدار به عنوان ایده آل در نظر گرفته می شود.

 

قیمت انواع خاویار در ایران

قیمت انواع خاویار در ایران را می توانید از طریق برند های ایرانی مهم دریافت نمایید. برای تشخیص انواع خاویارهای اصل، به نظر شما چه روش هابی نیاز دارد؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه تشخیص خاویار اصل می توانید به سایت فروشگاه را یبد خاویار رجوع نمایید. با کمی اطلاعات در اختیار خود به راحتی متوجه و تشخیص نمایید خاویار های بد را از خوب. خاویارهای اصل همگی ظاهر بسیار عالی و شگفت انگیزی را دارند، ظاهر خاویارهای تقلبی و بی کیفیت یکدست نمی باشند بلکه می توانید شاهد اشکال چند وجهی در این نوع خاویارها باشید.

قیمت فروش خاویار در کشورهای مختلف

قیمت فروش خاویار در کشورهای مختلف چقدر است؟ خاویارها هر کدام در هر نوع و گونه ای که می باشند درون هر نمایندگی، دارای نرخ های متفاوتی می باشند. یکی از گونه های کمیابی که قیمت مقرونی دارد، سوروگا می باشد، زیرا از ریزترین گونه های ایران است. سوروگا به رنگ خاکستری روشن تا سیاه و دارای بافتی خامه ای و طعم قوی است. با یک بافت ترد و با طعم شیرین اقیانوس ،که دارای دانه های متوسط و کوچک است. قیمت فروش خاویار را می توانید در همه برند های معتبر ایرانی جست و جو نمایید.

خواص خاویار اصل

  • خاویار دارای مقدار زیادی امگا ۳ و فسفر است.
  • ویتامین های A , C, D , B2 , B6 , B12 بدن را تامین می کند.
  • و…

قیمت خرید خاویار ایران

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
Tags: , , , ,

Related Posts

فهرست