مرکز فروش خاویار صادراتی ایران

folder_openصادرات خاویار
commentبدون دیدگاه
قیمت هر کیلو خاویار ایرانی

فروش خاویار صادراتی به کشور های همسایه که بسیار خواستار این ماده پرارزش می باشند با رونق زیادی روبرو شده است. در مرکز فروش خاویار صادراتی ایران میی توان خاویار های مرغوب و اصل را تهیه کرد و با اطمنیان آن ها را میل کرد. خاویار که در واقع تخم های بارور نشده ی ماهی های خاصی می باشند از گران ترین و اشرافی ترین غذاهای دنیا شناخته شده است و طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده است.
در این ماده خواص زیادی وجود دارد و دارای نوع پرورشی و دریایی است که نوع دریایی دارای فواید بیشتری نسبت به پرورشی می باشد. د ادامه بحث به بیان موضوعاتی پیرامون انواع خاویار و خواص آن ها و نحوه خرید و فروش آن می پردازیم.

خرید انواع ماهی های خاویار

همه نوع ماهی خاویار در ایران وجود دارد و در حقیقت دریای خزر منبع بزرگ تولید و پرورش خاویار در دنیا است. ۹۰ درصد سهم خاویار جهان در ایران وجود دارد که به اهمیت ایران در این زمینه پی می بریم. انواع ماهی های خاویاری به قرار زیر است. از هر یک از این ماهی ها خاویار های مختلفی تهیه می شود. به طور مثال از فیل ماهی خاویار بلوگا که دارای درشت ترین دانه و مرغوب ترین نوع است تهیه می شود.
از تاس ماهی خاویار آسترا را تولید می کنند که این خاویار دارای دانه های متوسط می باشد که دارای طعم خاص فندقی است که آن را برای افراد زیادی محبوب کرده است. خاویار سوروگا از ماهی ازون برون تهیه می شود که در بین انواع خاویار دارای کوچکترین دانه می باشد و دارای طعمی خوب و لذیذ است.

  • تاس ماهی
  • فیل ماهی
  • ماهی ازون برون
  • ماهی شیپ
  • و…..

خرید خاویار اصل و استاندارد

یکی خاویار اصل و استاندارد دارای اندازه و شکل و یکپارچگی مناسبی است و رنگ آن براق و زیبا و استاندارد می باشد. اگر خاویار سفت و سخت باشد و به راحتی فشرده نشود آن خاویار تقلبی می باشد. در ساخت انواع تقلبی خاویار ها از پارافین استفاده می شود که برای بدن بسیار مضر است به همین علت خرید انواع خاویار اصل مهم است و باید دقت ویژه ای هنگام خرید کنید. امن ترین راه خرید خاویار ایرانی است که کاملا طبیعی می باشند و در دریای خزر پرورش می یابند.

مزایای مصرف خاویار

در علم پزشکی و درمان خاویار از اهمیت بالایی برخوردار است و در روند پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های نقش اصلی را ایفا می کنند. این ماده غذایی دارای منابع آمینو اسید و اسید های چرب مفید و همچنین امگا ۳ بالایی است. نیاز بدن به انواع ویتامین ها و پروتئین ها برای ساخت مواد مختلف و هورمون و آنزیم ها از طریق مصرف خاویار برطرف می شود. این ماده بسیار پر انرژی است و در افزایش توان فرد موثر است.

از جمله خواص دیگر خاویار می توان به درمان بیماری های گوارشی، قلبی، سرطان ها و کاهش سطح چربی کلسترول خون و جلوگیری از التهاب مفاصل اشاره کرد. به دلیل همین فواید ذکر شده برای خاویار خرید و فروش آن بسیار رواج دارد و حتی افراد خارجی هم تقاضای خرید از ایران را دارند و به سایر کشور ها صادرات می شود.

فروش خاویار صادراتی

فروش خاویار صادراتی اصل

فروش خاویار صادراتی به صورت عمده در ایران انجام می شود. برای تهیه خاویار صادراتی که طبیعی و اصل باشد باید به مراکز تولیدی معتبر و شناخته شده مراجعه نمود و محصول مورد نظر خود را سفارش داد. به دلیل این که ایران دارای سهم بالایی از خاویار کل جهان می باشد در نتیجه کشور هایی که فاقد منابع خاویار هستند نیاز خود را از طریق ایران برآورده می کنند. خاویار های ایران بسیار اصیل و خوش طعم می باشد و مشتریان زیادی از کشور های عربی و اروپایی به خود جلب کرده است.

مراکز فروش اینترنتی خاویار ایرانی

در وطن عزیزمان ایران خاویار های زیادی تولید می شود . این خاویار ها در برند های معتبر به فروش می رسد . این فروش خاویار می تواند به صورت آنلاین از برند های معتبر رایبد خاویار به فروش برسد. در وطن عزیزمان ایران خاویار های مختلف و زیاد تولید می شود . این خاویار های با کیفیت و با ارزش توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار با کیفیت زیاد و بالا و باب میل شما عزیزان تولید می شود.

تولید خاویار با استفاده از مراکز معتبر

خاویار زیادی در این مرز و بوم تولید می شود . برخی برند و نمایندگی معتبر در این زمینه فعالیت‌ دارند . یکی از این نمایندگی ها و برند های معتبر در کشورمان رایبد خاویار است که مورد توجه شما هموطنان عزیز و گرامی قرار گرفته است. شرکت های تولید خاویار در کشور عزیزمان ایران از انواع زیاد برخوردار است . در حال حاضر در این زمینه فعالیت‌ های مطلوبی دارند . این شرکت ها عبارت اند از:

  • شرکت تعاونی مصرف سازمان شیلات ایران
  • شرکت تولید و پرورش ماهیان خاویاری مروارید قروق
  • شرکت پدیده نیکان صبا
  • شرکت تعاونی کارکنان مادر تخصصی خدمات کشاورزی
  • شرکت نگین آبزیان آریا – دریا سرا
  • شرکت خاورا زیست ماهی

مراکز پخش عمده خاویار

خاویار های بسیاری در وطن ما تولید می شود . این خاویار ها به عنوان بهترین محصول غذایی نه تنها در ایران بلکه در کل جهان از اهمیت بالایی برخوردار است . این محصولات با ارزش توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار در حال حاضر بخشی به صورت عمده به فروش می رسد. برای خدمات رسانی به مردم عزیز این مرز و بوم عزیزمان ایران برند های مختلف و معتبر در این زمینه فعالیت‌ می کنند . یکی از این برند های معتبر که با کیفیت ترین خاویار ها با قیمت مناسب عرضه می کند رایبد خاویار است.

توریع و پخش خاویار در ایران

توزیع و پخش خاویار در کشور ایران بعد از اخذ مجوز برای عرضه خاویار توسط پیک موتوری هایی انجام می شود . این وظیفه بر عهده نمایندگی که خاویار را از آنجا دریافت نموده اید است . این خدمات خاویاری توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار نیز امکان پذیر می باشد. خاویار های گوناگونی در کشور عزیزمان ایران تولید می شود . هر کدام از خاویار ها از خاصیت خاص و با ارزش خود بهره مند هستند . این محصول با ارزش توسط سایت معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان ارائه می شود.

انواع خاویار در ایران برای توریع و فروش

  • خاویار ایرانی بلوگا
  • خاویار ایرانی بری
  • خاویار ایرانی آسترا
  • خاویار ایرانی کلاسیک
  • خاویار ایرانی فشرده
  • خاویار ایرانی شیلات
  • خاویار ایرانی آرایشی
  • و….

تولید خاویار باکیفیت در گیلان

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335
Tags: , , , ,

Related Posts

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست